woensdag 18 juni 2014

Jim & Johan

Aangezien ik een geweldige BFF ben en de rest van Jims vrienden examens heeft (Hoera, ik heb nooit meer examens!), mocht ik afgelopen zaterdag supporteren op zijn grootste concert ooit. Meer dan 350 man, dat kan al eens tellen. Natuurlijk waren al die mensen (behalve ik, dus) daar niet voor hem, dat zou nogal raar zijn. Nee, ze waren daar voor de enige echte Johan Verminnen! Ahum.
Als echte Vlaamse cultuurbarbaar kende ik natuurlijk niets van die laatste (behalve dat ene liedje dat iedereen kent, dan) en het moet gezegd: het was niet slecht. De muziek was zelfs zeer goed en zou dus nog beter geweest zijn zonder stem, maar dat ben ik dan weer. Jim Cain zijn optreden was dan weer geweldig goed - "Mijn stem klonk vanavond écht wel goed, he?" - en nu is hij immens populair. Ga hem dus allemaal gaan zien, voor zijn concerten onbetaalbaar worden! En check vooral ook z'n oranje haar.
De reden dat Jim & Johan zaterdag überhaupt mochten aantreden, was geld inzamelen voor de organisatie Casa 93, die met dat ingezamelde geld kindjes in Zuid-India gelukkig kan maken door hen naar school te laten gaan. Hoera!

Jim z'n muziek kan je hier beluisteren en 13 juli treedt hij aan Deurle Dorp op, zo rond een uur of 15. Ik kan er helaas niet bij zijn (want California!), maar iemand moet natuurlijk wel groupie spelen. Geïnteresseerden?

2 opmerkingen:

  1. Ha, merci Charlotte! Thanks for coming, ik zal eens aan je denken de 13e! Maar dan kom ik meteen dichter naar je toe, de 14e vertrek ik richting Florida. 't Is nog altijd met een gans continent ertussen, maar toch.

    BeantwoordenVerwijderen

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!