vrijdag 2 mei 2014

(hartje) #3

Kwestie van kort op de bal te spelen met alle stemtesten, hier een informatief filmpje. Het dateert wel al van de vorige verkiezingen, maar dat de pret vooral niet drukken!

© Christopher Lee
Wie nog mooie prints zoekt voor zijn/haar toekomstige woonst of een housewarming, of dergelijke, kan hier bijvoorbeeld terecht. Deze vind ik persoonlijk wel cool. 

En dan is er nog dit ontroerende filmpje, waarbij bovenstaande gif precies weergeeft wat ik voelde. 

Also: OMG NOG MAAR 2 MAANDEN! ♥
_______________
Dienstmededeling -- vanaf nu worden comments geregeld via Disqus en kan je dat enkel doen via de blogpost zelf. Yay!
Dienstmededeling² -- vanaf maandag versterk ik (tijdelijk) de webredactie van Humo (yay!) naast mijn correctiewerk aldaar, dus vergeef het mij alvast als er weinig blogposts aankomen. Werkmens zijnde, en zo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!