woensdag 12 maart 2014

(hartje) #1

In navolging van de vele links loved en omdat ik soms gewoon random dingen wil delen, hier de eerste van een (hopelijk succesvolle) serie. Hoera!

Om te beginnen is er dit grappige interview van Zach Galifianikis met Barack Obama. Ik wil ook wel zo'n Obama als president! (Voor wie het concept niet kent: het is normaal dat Zach vaker het onderspit delft dan zijn interviewee.)
Verder maakte ik vandaag dit gerecht klaar, maar dan lichtjes getweakt: couscous i.p.v. quinoa en -- geheel in het kader van Dagen Zonder Vlees -- met kippenstukjes erbij. En mozzarella als kaas (tot die op was, dan aangevuld met gruyère). En ik deed er ook wel ietsje langer over dan het aangegeven halfuur, maar dat ligt waarschijnlijk aan mijn gebrek aan ervaring. Lekker was het in elk geval wel! (En nee, food photography lukt nog niet wonderwel.)

Ondertussen staat dit prachtige liedje al bijna de hele week op repeat, maar het is dan ook fantastisch wondermooi. 


Dit artikel is leuk én interessant, zo'n inkijk in het leven van freelancejournalist Stéphanie. Ik zie een mooie toekomst voor mezelf! 

En tot slot een -- hoe kan het ook anders? -- palmboomtruitje. Obviously.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!