maandag 10 februari 2014

(1)

Elisse trakteerde ons weer op een voorraad opdrachten voor een photo challenge in februari en hier is alvast het eerste deel van mijn foto's. Helaas niet zoals bij haar zon- en palmboomovergoten, maar ja. 

 1 - air

 2 - beloved 
(boeken & cactussen)

 3 - food 
(helemaal zelf door mij gemaakt, ter ere van broerliefs verjaardag)

 4 - reflection 
(Gent! ♥)

 5 - a friend 
(met de vrijwillige medewerking van een vriendin, nadat we The Wolf of Wall Street zagen. Aanrader, trouwens!)

 6 - road

7 - reading
(The Kings of Cool 's avonds in mijn bed, California tussendoor)

3 opmerkingen:

  1. Hele mooie reflectie! Fijne foto's, ik krijg er bij jou ook een beetje vakantiegevoel van hoor, vind je foto's er helemaal niet winters uit zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Die reflectie heeft me ook wel verbaasd, dat hij er zo helder op staat. En ik doe wat ik kan om mezelf een voortdurend vakantiegevoel te geven ^-^

      Verwijderen
  2. Hele mooie foto's. Inderdaad: reflectie is echt heel goed!

    BeantwoordenVerwijderen

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!