maandag 30 december 2013

Het beste van 2013

Kwestie van mee te zijn met de gangbare blogonderwerpen in deze tijd van het jaar, een lijstje met allemaal 'bests' van het afgelopen jaar. Als ik nog iets ben vergeten, let me know!

Het beste boek dat ik dit jaar las, was wellicht The fault in our stars van John Green. Niet uit 2013, maar desalniettemin prachtig. De beste cd die ik dit jaar kocht is wat moeilijker, maar ik denk dat dat Tragic Care van Folly & the Hunter zal zijn. Het beste concert dit jaar was Muse vorig jaar, want daar kan niemand - zelfs Bruce niet, sorry bro - aan tippen. Nu ik er zo aan terugdenk, was Jake Bugg overigens ook best goed. De beste film die ik zag, was waarschijnlijk The Dark Knight Rises. Als het een film uit 2013 moet zijn, dan The Hunger Games: Catching Fire. De beste videoclip was zonder twijfel 'Panic Station' van - opnieuw - Muse. Hoe komen ze daar ook bij?! De beste job dit jaar was natuurlijk die bij Humo. Het beste seizoen dit jaar was ongetwijfeld de zomer, een trend die volgend jaar vermoedelijk wordt doorgezet. Beste aankoop van dit jaar waren namelijk de vliegtuigtickets naar Californië - dûh. De mooiste reis van dit jaar was dan weer Marrakech, waar ik nog steeds dolgraag opnieuw naartoe wil. Misschien als ik terug geld heb. De beste kus van dit jaar ten slotte kwam net op tijd, maar daarover later meer. 

Bring it on, 2014. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!