vrijdag 27 december 2013

Glitters

Tussen al het eten, alle cadeautjes, alle cursussen (voor de studenten onder jullie) en alle gelukswensen voor de feestdagen en het komende jaar (2014, zeg. Wie had dat gedacht?) is het deze periode natuurlijk ook tijd voor de Secret Santa van Tess! Ik doe er al een paar jaar aan mee, want het is gewoon leuk om cadeautjes te krijgen en uitdagend om voor iemand die je niet kent een geschikt cadeautje te vinden, dat bovendien binnen een bepaald budget past en met de post te versturen is. 

Dit is wat ik op de post deed. Voor de inhoud kan je (hopelijk) binnenkort hier terecht. Hopelijk, want anders is het de schuld van de post.


En dit is wat ik kreeg: glitters! Palmbomen! En twee paar mooie oorbellen! Ik ben duidelijk weer met mijn gat in de boter gevallen, wat betreft Secret Santa. Ik kan alleen maar hopen dat mijn slachtoffer dat ook vindt! Dankjewel, Maud

1 opmerking:

  1. Het pakje was inderdaad ruim op tijd! 26 december om precies te zijn. En ik ben er echt blij mee! 't is te zeggen de kindjes zijn er ook erg blij mee, de letters hebben zij zich natuurlijk meteen toegeëigend ;-)
    Ik post één dezer dagen zeker een berichtje om de inhoud te delen met de anderen.
    Fijn je blog (en jezelf een beetje) te leren kennen. Ook mijn allerbeste wensen voor een spetterend 2014!

    BeantwoordenVerwijderen

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!