maandag 28 oktober 2013

The legend ends

Omdat ik nu eenmaal de beste studentenjob ooit heb, konden Anoniem en ik gisteren gaan genieten van Alex Agnews schunnige moppen en doordachte maatschappijkritiek in het Sportpaleis. De show had ik eigenlijk al eens gezien, maar a) het is Alex en b) het is één van zijn (voorlopig) laatste show, dus die kans kon ik niet laten liggen. Gelukkig zaten er ook nieuwe stukken in én opende hij spectaculair met vonken en vuurspuwende machines op het ritme van The 2nd Law: Unsustainable van die ene topgroep MuseHe really went with a bang


Voor de geïnteresseerden: de dvd van deze show van Alex komt ergens midden december uit (mooi op tijd voor de feestdagen dus. Handig) (Geïnteresseerden kunnen hier alvast een voorproefje van de show krijgen.) en volgende week donderdag kan je in Kinepolis naar een concert van Muse gaan, maar dan wel rustig gezeten in een cinemazetel. Ik kan helaas niet gaan - boehoe.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!