donderdag 19 september 2013

To do

Zoals Melissa onlangs opmerkte, is het hier inderdaad nogal stil. Ik heb het dan ook, zoals gewoonlijk, extreem druk. En ik die dacht dat het vanaf september rustiger zou worden... Maar wat staat er dan zoals op mijn lijstje?
  • kinderoppascoƶrdinator-shit
  • mijn sociale leven onderhouden.
  • een blogpost over Lissabon ineen steken (of: foto's zoeken bij de post ik al geschreven heb - hier is er al eentje).
  • de prijzen voor fitnessabonnementen en drankjes vanbuiten leren, want maandag krijg ik (eindelijk) de opleiding en vrijdag mag ik (eindelijk) echt beginnen! 
  • mededelen dat ik toch echt geen tijd heb voor de photo challenge. Bij dezen. Ooit zal ik de foto's wel nog nemen, maar ik vermoed dat het toch niet september zal zijn.
  • het Photo Idea Book van A Beautiful Mess bestellen en het dan mooi laten wezen in mijn boekenkast. Of: tijd maken om het fotoboek te bekijken, evenals twee van hun e-courses die mooi staan te blinken tussen mijn documenten, en er ideeĆ«n uit opdoen. 
  • een maand na de eerste afspraak met mijn promotor beginnen te lezen in de twee boeken die hij me meegaf. En hij die dacht dat ik veel tijd zou hebben om aan mijn thesis te werken, aangezien ik toch niet veel anders te doen heb. De grapjas.
En tussendoor beginnen mijn geliefde series weer en moet ik daarvan ook nog op de hoogte blijven. Terwijl ik net met Breaking Bad gestart ben, waarschijnlijk op het slechtst mogelijke moment ever. Het zal hier dus ook even wat rustiger zijn, wat jullie meteen tijd geeft om ook met Breaking Bad te beginnen. Als dat niet lief is van mij!

1 opmerking:

  1. Geen erg ! Ik ben al blij dat ik je nog eens hoor in blogland! ik blijf een trouwe volger dus zodra je meer tijd hebt! kiekeboe hier ben ik dan; ) Jammer van de challenge! :) neem je eigen tempo, dat is het belangrijkste!

    BeantwoordenVerwijderen

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!