donderdag 23 mei 2013

Dankjewel!

Gisteren heb ik, na maanden van hard werk, mijn bachelorpaper geprint (nu ja, laten printen) en afgegeven. Ik ben er dus (hopelijk) vanaf! Bij dezen wil ik nog eens alle blogsters bedanken die geantwoord hebben op mijn mailtje, want zonder jullie zou dat deel van mijn paper maar magertjes zijn. 

Dankjewel!

-       70 Percent Pure
-       A petty bourgeoisie
-       Annemerel
-       Art Mind
-       Ashleylynn
-       Aux pays du merveilles
-       Bij gebrek aan beter
-       Blue Eyed Night Owl
-       Brunette Blogging
-       C’est qui la fille
-       Fashionata
-       I am Lrn
-       Instant Flowers
-       Last days of spring
-       Miniatuurmensje
-       Neon and Maria
-       No Function
-       Plutomeisje
-       Polienne
-       Styling Dutchman
-       Verbeelding
-       Yellow Lemon Tree
-       Zeg maar Domi

2 opmerkingen:

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!