woensdag 29 mei 2013

Blokblog #1

Nu het dit weekend eindelijk mooi weer wordt, is er geen ontkomen meer aan: het is examentijd. Voor het bij mij zo ver is, moet ik wel nog een paper schrijven. Daarna heb ik maar drie examens met telkens een week tijd, dus ik zie het allemaal volledig zitten. Ik heb daardoor wel extreem laat gedaan, zoals altijd (behalve vorig jaar in juni) tegenwoordig. Precies of de unief heeft iets tegen mij. 

Met die examens komt natuurlijk ook het einde van het academiejaar steeds meer en meer in zicht, om nog maar te zwijgen van de vakantie. (Sorry voor de werkmensen, maar ik ben nu eenmaal nog een student.) (En daarna leerkracht, muhahahaha.) Leuke dingen! Lekkere barbecues! Mooi weer! Feest! Festivals! Reizen! Ik zie het helemaal zitten. 

Maar voorlopig is mijn inspiratieniveau nul (of komt het toch aardig in de buurt), wat meteen verklaart waarom mijn laatste paper zo traag vooruit gaat. Verwacht dus niet te veel blogposts, want dan zal ik niet kunnen voldoen aan die verwachtingen. Tenzij ik mezelf een uitdaging opleg om elke dag in juni een foto te nemen, of zo. Daar ga ik eens over nadenken. 

In the meantime is hier een foto die mijn papa een aantal jaar geleden in Sydney nam, samen met een heleboel selfies die helaas niet voor publicatie bestemd zijn.


Heel veel succes iedereen!

4 opmerkingen:

  1. Ha, succes met uw examens en paper he! De laatste loodjes, komaaaan! En als ge in juni wilt meedoen aan de photo challenge die ik organiseer, be my guest! Er verschijnt vandaag een blogpostje over :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel geluk met je examens! Ik ben ook voor leerkracht bezig maar soms weet ik niet of ik het graag doe! ik zag je comment bij bovenstaande persoon en ik vroeg me ook al of hoe je sommige dingen in godsnaam maakt :) ik ga je volgen voor de foto's te zien!

    Liefs, The mind of an exchange

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Welke opdrachten vind je niet duidelijk? Ik wil ze altijd wat verduidelijken indien je uitleg nodig hebt hoor :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Was jouw antwoord op mij? of doe ik nu beschaamd alsof ik hier niet opnieuw gereageerd heb! :$ :)

      Love, The mind of an exchange

      Verwijderen

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!