zondag 17 maart 2013

Dilemma (2)

Vorige week donderdag had ik een verjaardagsfeestje (na de notenleer en de hommageavond aan Paul Snoek. Typisch dat alles altijd weer samenvalt). Het feestje was toevallig op het kot van de jarige, waardoor het een kotfeestje werd. Het was heel leuk, tot het moment dat ik opeens een zaklamp van de trap naar beneden zag gaan en er een politieagent (met partner) bleek aan vast te hangen. Tot zover het feestje, maar nu heb ik dat dus ook eens meegemaakt! 

Wat me meteen bij mijn probleem van de dag brengt: wat doe ik volgend jaar? Ik moet sowieso mijn master afwerken (goed voor 25 studiepunten) (een thesis en een vak, dus), maar gooi ik er een postgraduaat Engels bij? Zoek ik halftijds werk? Of waag ik mijn kans nog eens en stel ik me kandidaat voor scriptor bij Filologica? Ik weet het niet. 

Ik mis het lesgeven wel, maar nu ik het studentenleven heb ontdekt (dat klinkt ook zo raar), weet ik niet of ik er wel al afscheid van wil nemen (en dat klinkt ongelooflijk melig, mijn excuses). Of misschien toch, want eigenlijk wil ik gewoon naar de VS gaan. Zei ik al dat ik het écht niet leuk vind om dingen te moeten beslissen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!