donderdag 14 februari 2013

Tijdloos

Gisterenavond had ik nog eens het genoegen om me onder te dompelen in Het Studentenleven. Het was namelijk Filologica's Tijdloze (die overigens te beluisteren is op Spotify) en nu ik al die nieuwe vrienden gemaakt heb in Marrakech, kon ik dus niet anders dan gaan. Helaas gooide mijn lesrooster roet in het eten - meer bepaald een inleidende sessie heuristiek voor mijn bachelorpaper. En ja, het was even saai als het klinkt. Ook had ik me lichtjes miskeken, ik dacht dat de Tijdloze tot middernacht was, maar de nummer 1 ('Martha' van Tom Waits) werd al rond 21u gedraaid. Nu ja, een geluk dat al m'n vrienden daar nog zaten! 


Het was dus wel gezellig, mijn uitje in Het Studentenleven. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!