maandag 17 december 2012

Blokblog #1

Fucking hell. Deze week is het inhaalweek. Wat wil zeggen dat de blok volgende week begint. Wat er dan weer op wijst dat de examens eraan komen. Help.

Doordat ik dit semester onwaarschijnlijk druk bezig was met buitenschoolse activiteiten, is er van werken voor school nog niet veel in huis gekomen. Of misschien komt dat gewoon omdat ik niet goed weet wat ik op voorhand had kunnen doen. Zelfgeschreven notities samenvatten is ook een beetje vreemd (en de twee gedrukte syllabi zijn wel al samengevat) en teksten drie maanden op voorhand lezen is ook niet het beste plan. Dus voorlopig lijkt alles wel in orde te komen. 

Maar eerst: morgen gaan we (zuslief, een vriendin en ik, haar trouwe chauffeur) naar Muse! Ik denk dat 'k daar nog meer stress voor heb dan voor die examens. Als dat maar goed afloopt...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!