donderdag 15 november 2012

Quote van de dag

[Eigenlijk van gisteren, maar dat zijn maar details.]

"Dus 'k had het toch goed gehoord!"

Een vriendin, toen ik voor de tweede keer vertelde dat 'k thee had gekocht voor op mijn kot. Ik drink namelijk geen thee. Maar 's avonds heb ik tegenwoordig vaak zin in iets warms (die ene avond per week dat 'k toevallig niets te doen heb, that is) en dan elke keer chocolademelk drinken is natuurlijk ook niet zo'n strak plan. Vandaar thee. En nee, 'k ben nog niet thuis geweest sinds ik ze heb gekocht, dus ik moet nog proeven. Ik hou jullie op de hoogte!

2 opmerkingen:

  1. het is en blijft nog steeds onwerkelijk aanvoelen. ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. beste Anoniem, ik heb hier het alleenrecht, octrooi zo je wil, om te reageren als Anoniem, 't is maar zo je het weet!

    Groetjes
    -Anoniem

    BeantwoordenVerwijderen

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!