woensdag 22 augustus 2012

Flowerbomb

Lang geleden, toen de H&M een van de eerste keren in zee ging met een ontwerper (in dit geval een duo), kon ik mijn handen leggen op een staaltje van Flowerbomb, een parfum van Viktor & Rolf (het duo waarmee H&M in zee ging, dus). Gezien dat in 2006 was en ik toen - jong & onschuldig als ik was - geen parfum droeg, heeft het staaltje lang in mijn kast gelegen. Een paar jaar geleden, toen ik - minder jong & onschuldig - parfum begon te dragen, begon ik dus ook Flowerbomb te dragen. Omdat het parfum superlekker ruikt (maar echt), ben ik er altijd heel spaarzaam mee geweest en gebruikte ik het alleen voor heel speciale gelegenheden - mijn studentenbudget te klein zijnde om gewoon een fles (flacon) te kopen. 


Groot was mijn verbazing dan ook toen ik vanmiddag, terwijl ik aan het zoeken was naar iets anders, nog twee staaltjes vond. En nu ben ik dus de hele tijd aan mijn pols aan het ruiken, omdat hij echt waanzinnig goed ruikt. En nu kan ik het meer dan enkel voor heel speciale gelegenheden gebruiken.

Mocht mijn toekomstige lief dit dus lezen terwijl hij toevallig op zoek is naar een last minute-cadeau voor mij, dan heeft hij het nu gevonden. En mocht hij Flowerbomb niet vinden in de winkel, dan is Black XS van Paco Rabanne een uitstekende tweede keus. Just so you know

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!