vrijdag 17 augustus 2012

Blokblog #1

Even ruimte voor een kleine paniekaanval:

ohmygodovereenweekeneendaghebikgelijkalmijneersteexamen,ikgaernooitoptijdgeraken,hoemoetikdatinhemelsnaamflikken?!

En hij is weer over. Wel wil ik nog even melden dat, hoe graag ik ook wil dat het elke dag zonnig en 23°+ is, studeren in dit weer is toch ook niet alles. Ik hou m'n hart vast voor de 30°+ dit weekend... 

In ander nieuws: de combinatie studeren - vakantiejob gaat iets minder vlot dan verwacht (opstaan om 6u12 is duidelijk écht niets voor mij, zonder middagdut haal ik het einde van de dag niet), maar het gaat. Het ene vak (Germaanse) al beter dan het andere (filosofie), maar dat had u ook zelf kunnen raden. Filosofie zie ik voorlopig vreemd genoeg wel een beetje zitten, misschien heb ik een betere aanpak gevonden. Of misschien brengt de zon allerlei waanideeën in mij op, ik weet het niet. 

Voor alle mensen die ook herexamens hebben: succes! We can & we will do it! En anders is er nog altijd volgend jaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!