vrijdag 17 augustus 2012

Blokblog #1

Even ruimte voor een kleine paniekaanval:

ohmygodovereenweekeneendaghebikgelijkalmijneersteexamen,ikgaernooitoptijdgeraken,hoemoetikdatinhemelsnaamflikken?!

En hij is weer over. Wel wil ik nog even melden dat, hoe graag ik ook wil dat het elke dag zonnig en 23°+ is, studeren in dit weer is toch ook niet alles. Ik hou m'n hart vast voor de 30°+ dit weekend... 

In ander nieuws: de combinatie studeren - vakantiejob gaat iets minder vlot dan verwacht (opstaan om 6u12 is duidelijk ├ęcht niets voor mij, zonder middagdut haal ik het einde van de dag niet), maar het gaat. Het ene vak (Germaanse) al beter dan het andere (filosofie), maar dat had u ook zelf kunnen raden. Filosofie zie ik voorlopig vreemd genoeg wel een beetje zitten, misschien heb ik een betere aanpak gevonden. Of misschien brengt de zon allerlei waanidee├źn in mij op, ik weet het niet. 

Voor alle mensen die ook herexamens hebben: succes! We can & we will do it! En anders is er nog altijd volgend jaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!