zondag 1 juli 2012

Zomer(horoscoop)

Niet dat ik er in geloof - tenzij het mij goed uitkomt - maar een horoscoop is altijd leuk om eens onder de loep te nemen. In dit geval gaat het dan om de zomerhoroscoop van Flair (19 juni). Let's see...


"Steenbok ontspant met sport"
Dat begint al goed. Naast fietsen (met een doel) en bedsport (waar er tegenwoordig niet veel van in huis komt) doe ik namelijk niet aan sport. Een slechte gewoonte die ik volgend jaar moet veranderen, gezien ik dan geen dagelijkse fietsritjes meer heb en die twintig meter stappen niet zal volstaan als sport. Maar dat is dus pas voor volgend academiejaar en niet voor deze zomer!
"Je kan problemen hebben met slapen en met je gewrichten"
Omdat het eerste deel van 2012 volgens Flair zwaar was. Nu moet ik wel eerlijk toegeven dat ik tegenwoordig wel een lastige enkel heb en in duffige, warme kamers slapen nu ook niet alles is. Ik hoop in elk geval dat het een tijdelijk probleem was en dat het me niet de hele zomer zal lastigvallen...
"Je vakantie is jouw ultieme geluksmoment van 2012"
Dan is het natuurlijk wel handig als ik ook effectief op vakantie zou gaan, niet? Mogelijke reispartners voor september naar een zonnige bestemming mogen zich desalniettemin steeds aanmelden.
"Helaas horen irritaties en frustraties bij deze zomer."
Hip hoi, iets om naar uit te kijken dus! Ik zal wel de uitzondering zijn die de regel bevestigt. 

Nee, geef mij dan maar een verjaardag in februari, want "voor jou als single Waterman kan dat zelfs een nieuwe liefde betekenen". Een verjaardag in augustus ("Leeuw is 100% happy deze zomer") of september ("Maagd mist niet één feestje" - daarvoor heb ik natuurlijk die nieuwe kleedjes gekocht!) lijkt me ook niet slecht, omdat ik dan tenminste een BBQ kan geven op mijn verjaardag zonder dat het al te gek lijkt. Zelfs oktober mag nog, gezien "Weegschaal in het geld zwemt".

Bring it on, die zomer. Samen met dat mooie weer, die leuke momenten en de toekomstige vakantieliefjes, tenminste.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!