zaterdag 7 juli 2012

De uitslag

We schrijven (nu ja - ik schreef, u leest) vrijdagochtend, veel te vroeg. Ik schiet wakker, opeens doodsbang voor wat de dag me brengen zou. Ik had nog een uur om te doden, dus ik besloot rusteloos te blijven liggen in de hoop dat ik nog in slaap zou vallen. No such luck. Toen het uur 0800 daar eindelijk was en ik eindelijk geen freak meer zou lijken als ik nu al op die ene sociale netwerksite zou verschijnen, haastte ik me naar de site die me uitsluitsel zou geven. Na wat geklungel, gezucht en gepanikeer, verscheen er dan dit:


Zoals u kan zien, staat daar tweemaal in het groot "FAIL" - alsof een buis nog niet erg genoeg is en je met je neus extra op de feiten moet worden geduwd - en dat is dus niet zo best. Maar op zestien examens (ook al zijn het maar vijftien vakken - aha!) valt dat best mee, al zeg ik het zelf. Er werd dus voor niets gevreesd voor Visuele Cultuur en Inleiding tot taal- & tekststructuren, Wijsbegeerte was al van in januari en nu is er dus Germaanse dinges bijgekomen. Moet lukken. Maar daarover spreek ik u in augustus/september terug! 

(Ik wil ook wel even de aandacht wijzen op de 15 voor zinsontleding die daar mooi staat te blinken. Mag wel.)

1 opmerking:

  1. Knappe punten! En 2 herexamens, da's peanuts he! Dat lukt u wel :)

    BeantwoordenVerwijderen

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!