maandag 23 juli 2012

Blind date

Omdat vriendinnen niet graag zien dat een van hun vriendinnen vriendjesloos door het leven moet, al zeker niet als die vriendinnen zelf gelukkig zijn met hun lief (en daarmee nu in het waarschijnlijk zonovergoten Mallorca zitten!), hadden vriendinnen van mij een blind date voor mij geregeld. (Of dat nu de werkelijke reden was, laat ik even in het midden. Het klinkt gewoon goed.)

Na een hele reeks besprekingen (oké, eentje) over wat ik zou aandoen, was het vrijdagavond zo ver. De blind date. Dankzij moderne technieken als Facebook wist ik wel hoe hij eruit zag en hadden we al even 'gepraat' om af te spreken, dus helemaal blind was het eigenlijk niet meer.

En hoewel ik in mijn fantasie al bijna getrouwd was met die kerel, zal dat in het echt niet gebeuren. Er was in elk geval geen klik en niet alleen verwacht mijn romantische ziel dat, bepaalde theorieën vereisen dat ook een beetje. In ieder geval heb ik me met deze blind date in het dating-leven gegooid (of werd ik erin geduwd, 't is maar hoe je het bekijkt). Mensen met knappe, interessante, single, mannelijke vrienden mogen zich dus steeds melden. 

1 opmerking:

  1. Oh, niet zo leuk dat het niet zo was als ge gehoopt had, maar hé, volgende keer beter he :)

    BeantwoordenVerwijderen

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!