woensdag 13 juni 2012

Blokblog #7

Nu ook mijn voorlaatste examen erop zit, werd het tijd voor nog een kleine update. Vandaag was Taalkunde I (zinsontleding & woordleer) aan de beurt, een examen waar ik zowaar naar uitkeek, omdat ik nu eenmaal graag zinnen ontleed. Ik snap het ook niet. Dit examen ging dan ook best vlotjes, op een paar kleinigheden na. Maar niemand is perfect. Afgelopen vrijdag had ik ook nog Germaanse, waarvan de twee delen  (taal- & letterkunde, dus) behoorlijk tot goed gingen. Het komt dus wel in orde, met die vakantie.

Nu begint de eindspurt naar maandag, alwaar Letterkunde II op mij zal liggen te wachten. En dan heb ik mijn eerste jaar unief min of meer zonder kleerscheuren doorstaan. Score, zeggen ze dan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!