vrijdag 25 mei 2012

(lekker)

Zodat naast mijn Facebookvrienden ook mijn blogvrienden kunnen meegenieten (en jaloers kunnen worden, muhahaha!) van mijn lunch:


Dat het er zo fantastisch uit ziet, is volstrekt te danken aan de schaal (eentje van Jamie Oliver, jawel!). De inhoud is een doodgewone Griekse salade en er zijn twee mogelijke manieren om die te maken:
  • Je springt op het vliegtuig richting Griekenland en bestelt er eentje in de eerste (deftige) taberna die je tegenkomt.
  • Je neemt een komkommer, een tomaat of twee, een stuk feta-kaas, een rode ui en (optioneel) een doosje olijven. Je mengt alles door elkaar, gooit er nog wat olijfolie en kruiden bij en klaar is de Griekse chef in jou. 
Het hoeft geen verbazing te wekken dat de eerste optie mijn voorkeur wegdraagt, hoewel het weer hier stilaan Griekse trekjes begint te vertonen. Niet dat je mij hoort klagen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!