maandag 21 mei 2012

I'm good

Bijna twee maanden nadat het ex-lief me - laten we wel wezen - keihard dumpte, voel ik me goed. Echt goed. Ik voel me eigenlijk zelfs beter dan toen ik nog samen was met het ex-lief, een teken dat het misschien toch niet zo goed liep als ik dacht. Ik slaap ook weer vrij normaal, wat (zoals jullie ongetwijfeld nog weten) een tijd anders is geweest. Het enige vervelende is dat ik elke ochtend rond 6u al eens wakker word zonder enig idee hoe dat komt. Iemand?

Ik voel me goed. Ik kijk ook uit naar de vakantie, en ik zal wel niet alleen zijn. Alleen september is nog leeg, maar als het goed weer is, kan ik eindelijk alle boeken uitlezen die nog liggen te wachten op mij. Komt goed. Ik red het wel, alleen. 
Ik kijk er wel naar uit om terug verliefd te worden, om terug iemand te leren kennen die mijn wereld ondersteboven haalt, iemand die het beste in mezelf naar boven haalt en iemand met wie ik de wereld kan ontdekken. Ja, ik zoek mijn prins op het witte paard. Maar in deze moderne tijden mag dat even goed een witte Mini zijn.



2 opmerkingen:

  1. Dat zal zijn om dat je tegen 6u al uitgeslapen bent... Je moet dan es aan je dag beginnen, kan je zoveel meer doen :o (series kijken en al)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben blij voor je. Eens je je zelfvertrouwen terug hebt, komt de rest vanzelf. Nu gewoon beetje geduld en je weet nooit welke prins er tevoorschijn komt. :)

    BeantwoordenVerwijderen

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!