dinsdag 10 april 2012

Toen vanochtend mijn gsm afliep op een onmenselijk vroeg uur (8u15), was het zover. Niet alleen moest ik opstaan, maar ik moest opstaan om eens te zien of in een bakkerij werken wel iets voor mij was. Dat bleek wel het geval te zijn. Bij dezen ben ik dus zeker van een vakantiejob, hoera! Na een restaurant, bandwerk en een mediatheek, is het nu de beurt aan de broodverkoop. Ik kan je zeggen dat ik blij ben dat mijn vakantiejob al geregeld is. Meestal is dat een heel stressgedoe (tenzij je opeens een brief krijgt van Artevelde om me te vertellen dat 'k bij de gelukkigen ben), maar I did it! Nu nog leren luid praten en het komt allemaal in orde. Hoop ik.

In ander nieuws: mijn Facebook heeft de nieuwe gewoonte ontwikkeld om, als ik met iemand (over belangrijke dingen, zoals kindjes krijgen) aan het praten ben, vast te lopen, zodat ik het gewoon niet doorheb als ik een nieuw bericht heb. Behoorlijk irritant, al heb ik nu wel geleerd om af en toe te checken of alles nog loopt zoals het moet. Heeft iemand een idee hoe dit komt, of zou het gewoon een subtiele hint zijn om vrijwillig mijn tijdlijn te gaan gebruiken? In elk geval begin ik minder en minder op te zien tegen die tijdlijn. De grote vraag is natuurlijk: wat gebruik ik in hemelsnaam als omslagfoto?!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!