donderdag 12 april 2012

Blokblog #2

Vijf dagen voor het einde van de blokvakantie ben ik er eindelijk in geslaagd om deftig in actie te schieten. Ik ben zowaar voor echt beginnen blokken! 

(Ik laat hier even plaats voor een welverdiend applaus.)

Meer zelfs, het blokken lukte - gisteren althans - nog vrij goed ook! Hoeveel ik nu nog weet van wat ik gisteren heb geleerd, dat zijn zorgen voor later. Vandaag staat dat vak (Inleiding tot taal- & tekststructuren) voor de tweede maal op rij op het programma, met morgen een herhaaldag en dan dit weekend een ander leuk (*kuch*) vak (Geschiedenis & typologie van de Germaanse talen). Gelukkig mag ik tussendoor nog een tekst lezen!
Ik wens alle blokkers (inclusief mezelf) dan ook massa's veel succes voor deze eindspurt. Lessen volgen en tegelijkertijd die leerstof in je hoofd proppen, het wordt moeilijk. Maar we can do it! En anders zien we mekaar opnieuw in augustus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!