donderdag 1 maart 2012

Drie wasmanden later

Omdat de lente stilletjes in mijn hoofd sluipt, besloot ik gisteren dat het eens tijd werd om mijn kleerkast uit te ruimen. Hij was namelijk uit zijn voegen aan het barsten, waardoor mijn wanhoop telkens ik iets nieuws kocht meer en meer groeide. Drie volle wasmanden later ziet mijn kleerkast er ten eerste veel ordelijker uit, met kleerkastsysteem en al, en valt het minder op dat hij te klein is. Want nee, ik heb niet te veel kleren. Mijn kleerkast is gewoon te klein. Een small, terwijl ik medium heb of zoiets. 

Aanschouw: de opgeruimde kleerkast! In ruil verwacht ik nu wel dat het weer zonniger wordt. Want het is lang geleden dat ik nog eens zon heb gezien, zo lijkt het wel!


1 opmerking:

  1. toch wel duidelijk te veel kleren :p
    zeker als je 3 wasmanden hebt weggedaan?!

    BeantwoordenVerwijderen

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!