donderdag 5 januari 2012

Vrdslndn zkt vrwllgrs


Vredeseilanden zoekt vrijwilligers, dus. Want binnenkort komt het campagneweekend er weer aan, waar de typische sleutelhangers, stylo's, magneten ... verkocht worden. Natuurlijk raken die niet vanzelf verkocht, dus zoekt Vredeseilanden vrijwilligers. Logisch.
Ooit, in een ver ver verleden, ben ik nog vrijwilliger geweest (onder lichte dwang). Het was best tof, als je de negerende mensen en de ijskoude temperaturen negeert. Maar! Nu is het anders. Het is warm buiten, tenminste voor de tijd van het jaar, en als je uit de wind staat, valt het best nog mee om buiten te zijn. Ehen, nu Music For Life er officieel mee stopt (maar een nieuw plan al in de steigers staat), zijn de mensen extra vrijgevig - volgens mijn inwendige logica, althans. Ik zou dit jaar vrijwilligen, maar de week erna heb ik jammer genoeg vier examens, dus ik kan al mijn tijd zelf goed gebruiken.

Wie dus geïnteresseerd zou zijn om zijn/haar steentje bij te dragen in het weekend van 13-14-15 januari, klik dan snel hier of bezoek Vredeseilanden op Facebook!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!