dinsdag 10 januari 2012

Blokblog #4

Tijdens het leren van ATW, wat overigens best nog vlotjes lukt, at ik M&M's. Ideaal blokvoer, aangezien ze totaal niet verslavend zijn of dergelijke.

Haha.

Ik at dus M&M's met nootjes (de limited kersteditie, overigens), waarbij ik (en ik ben er zeker van dat er nog veel zulke mensen zijn) altijd probeer om enkel door het chocoladelaagje te bijten en de noot intact te laten. Dat lukt niet al te best, hoewel ik er beter en beter in begin te worden. Is al dat blokken toch nog ergens goed voor! 
Wel, tijdens het leren van ATW bedacht ik opeens - met het oog op de nieuwe aflevering van Grey's Anatomy die ik morgen eindelijk mag kijken van mezelf - dat je M&M zo opeten veel wegheeft van een neuro-operatie. Wie een even grote verslaafde van Grey's Anatomy is als ik herinnert zich vast wel de aflevering wanneer er een veerboot botst en er een kerel vastzit op de boot zelf, tussen twee auto's (of zoiets). Izzie (voor wie nu pas kijkt: een blonde die ooit nog met Alex getrouwd was) een gat moet boren in zijn hoofd, maar ze moet opletten dat ze op tijd stopt met boren, of ze zit in zijn hersenmassa. Daaraan doet me dat dus denken: je moet op tijd stoppen met bijten of je zit door het nootje. Al een geluk dat ik geen neurochirurg ben, er zouden er niet veel overleven.

In afwachting van ander interessant nieuws, nog dit (hilarische) filmpje.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!