dinsdag 31 januari 2012

Checklist

Om alle examenstress en bijhorende frustraties ook letterlijk achter mij te laten, stap ik zondag het vliegtuig op richting Venetië. Reispartner van dienst is het lief, wat wel logisch lijkt met die bestemming. Gezien het mijn allereerste keer ooit is dat ik met een lief op reis ga (een boel vriendinnen en een vriendin overleefde ik al), is het natuurlijk extra superspannend. Als iemand daarom nog goeie tips heeft om een reis met het lief te overleven, die zijn altijd welkom!

Ondertussen ben ik - perfectioniste die ik ben - al aan een checklist begonnen. Hieronder staat hij, in de hoop dat alles erop staat. Als er nog dingen ontbreken, laat het me dan zeker op tijd weten. 
  • gsm, iPod & fototoestel met bijhorende opladers
  • geld, papieren (hotel & vliegtuig), kaarten (identiteits- en bank-)
  • badkamertoestanden
  • boek (hier begint al een dilemma: hoeveel? Welk? Het mag niet té leuk zijn om te lezen, want anders krijgt het lief misschien geen aandacht genoeg meer, maar het moet toch een beetje leuk zijn aangezien het mijn laatste boek zal zijn voor ik weer leuk modern Nederlands proza mag lezen...)
  • kleren (nog een groter dilemma, hoewel ik er ondertussen ongeveer uit ben)
  • kauwgom (voor het vliegtuig) & water (voor het toeristisch rondtsjokken)
Natuurlijk mag ook romantiek niet ontbreken! Hoewel ik denk dat Venetië gewoonweg romantiek uitademt en het dus niet zo moeilijk is om daar in een romantische bui te geraken. Wens ons maar succes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!