dinsdag 29 november 2011

Wat 'n week

Gisterenavond schoot me te binnen dat ik, als ik voor elk vak twee dagen wil, ik niet genoeg heb met de kerstvakantie. Waarop mijn lichaam besloot dat het nog eens tijd was voor een onvervalst stressmoment. Gelukkig kon ik het grootste gevaar vermijden door mezelf er meteen van te overtuigen dat 
a) de blok officieel drie weken telt (min de inhaallessen)
b) het nog drie weken is voor de officiƫle blok begint (vier voor de kerstvakantie) (nu ja, 2,5 of 3,5, aangezien het al dinsdag is).
Het lukt me dus wel. Hopelijk. En anders is er nog altijd augustus/september!

Voor de rest was het een behoorlijk relax weekje, hoewel er door bepaalde zenuwinzinkingen niet zoveel van studeren in huis is gekomen. Maar ach. Ook was er het verjaardagsfeestje van twee vriendinnen, in een verrassend mooi chirolokaal, met veel snoepjes, chips, cadeautjes, slingers, ballonnen en zo meer. Het deed me alvast uitkijken naar mijn verjaardag! Die, zoals de afgelopen drie jaar, opnieuw in de examens valt. Aangezien ik nu geen wiskunde meer moet blokken, ben ik benieuwd welk vak het dit jaar wordt. 
Zaterdag zijn we dan even naar de stad geweest ook, omdat Springfield 25% korting op jassen gaf. Je raadt het al, we kochten alles behalve een jas (en een broek). Typisch. 

Natuurlijk was er ook nog de verjaardag en bijhorend verrassingsfeestje van het lief (waar meteen al een van mijn cadeautjes voor hem sneuvelde. Tip: koop nooit iets breekbaars voor je lief!) en het Boombal de dag erna, waar zuslief voor de eerste keer bij was. En het smaakte al naar meer... Missie geslaagd!
__________________________________
*Update: Als mijn examenrooster blijft wat het nu is, kan ik op mijn verjaardag zorgen dat ik niet in slaap val boven Overzicht van de historische kritiek - hoewel ik de rest van die week mijn slaap meer dan nodig zal hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!