vrijdag 11 november 2011

Mijn week

Deze week deed ik verschillende dingen:
  • ik ontdekte Once upon a time en kan niet wachten tot de volgend aflevering (nog driemaal slapen!)
  • ik ging naar mijn eerste redactievergadering en kwam geïnspireerd thuis
  • ik begon in Tsjip/De leeuwentemmer van Willem Elsschot en vind het zowaar een goed boek (ongelooflijk veel beter dan Kaas - maar veel slechter kan dan ook niet)
  • ik besloot dat Fabian Cancellara mijn nieuwe favoriete wielrenner is. De dude spreekt niet alleen massa's talen, maar ziet er helemaal niet mis uit! 
  • ik kookte voor het lief (tortellini met kaassaus en spinazie) (oké, hij heeft de kaassaus grotendeels gemaakt, maar de intentie was er)
  • ik kreeg een bijzondere e-mail en verstuurde er miljoenen (verjaardagen zorgen altijd voor veel communiceerwerk)
  • ik dacht veel te veel na over vanalles en nog wat
  • ik postte een (hopelijk relevante) bijdrage op het Minerva-forum, in de hoop dat ik toch iets van de twee punten zie die daarmee verdiend kunnen worden
  • ik tekende mijn klimaatakkoord
Ik hoop dat ieders week leuk was! Ik heb nog in het vooruitzicht Mario spelen (hiphoi!) en een familiefeest. En twee dagen extra kunnen uitslapen (leven feestdagen)!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!