dinsdag 5 juli 2011

Dag 23

Vandaag krijgt u een liedje te horen/zien dat 'k graag zou laten spelen op mijn huwelijk. Aangezien dat nog verre toekomstmuziek is en ik bij vele liedjes wel iets heb van "Hmmm, dat zou een mooie openingsdans zijn" ziet u hieronder Kiss from a rose van Seal, toch wel een van de meest romantische/mooie/geschikt voor een huwelijkse liedjes dat ik ken.


Update: toen ik net mijn liedjesdocument opende (jaha, ik heb een speciaal liedjesdocument dat 'k sinds vandaag kan openen op de nieuwe laptop), zag ik dat ik al iets had ingevuld, namelijk Hoeveel ik van je hou van Bart Peeters (oftewel To make you feel my love van Bob Dylan. Aangezien ik a) fan ben van Bart en b) Nederlands studeer, is de Nederlandse versie meer gepast.).


Update²: wat natuurlijk ook nog een mogelijkheid is - in het geval dat mijn toekomstige wederhelft geen folkdanser is natuurlijk - is Unintended van Muse, ook wel een meesterwerkje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!