dinsdag 10 mei 2011

Het nabije einde

Slechts een zucht verwijderd ben ik van het einde van mijn stage. Voor het echter zo ver, is moet ik nog een aantal lesvoorbereidingen (2,5), toetsen (1) maken en (32) verbeteren. Maar: het einde is nabij.
Vrijdag is de laatste dag op de Steinerschool, meteen gevolgd door het voorlaatste weekend dat ik huiswerkbegeleiding kan geven (wat de kans vergroot dat 'k niet aan m'n uren geraak) en vervolgens sluit ik mijn stage af met twee weken werken op een schoolsecretariaat. Pluspunten daarvan zijn dat 'k geen lesvoorbereidingen of dergelijke moet maken en dus weer tijd kan besteden aan dat andere belangrijke ding (bachelorproef, nvdr), en dat 'k hakken kan dragen naar de stage. Minpunten zijn dan weer dat het hoogstwaarschijnlijk saai werk is op een hoogstwaarschijnlijk niet zo vriendelijke school. Maar ach, twee weken, 64 uren, die vliegen zo voorbij!

Wow. De stage is echt bijna voorbij! Amper 3,5 maanden geleden moest hij nog beginnen (en nam hij meteen een fantastische start), nu is hij bijna gedaan.

Yes! Driedubbel gewoehoew! Hoera! Jippie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!