vrijdag 8 april 2011

Toen ik vorige week vrij onverwacht moest gaan babysitten, was er helaas niets op tv. Nadat we gezellig Trival Pursuit hadden gespeeld en ik genadeloos werd ingemaakt, hebben we dan ook gekeken naar Idool 2011, kwestie van wat achtergrondmuziek te hebben. Het was een Belgian Edition, met logischerwijze enkel Belgische liedjes in de wedstrijd. Ene Maureen zong Mad about you van Hooverphonic (toen nog met Geike Arnaert, tegenwoordig met NoƩmie Wolfs) en ik kreeg er zowaar kippenvel van.
Groot was mijn vreugde dan ook toen ik bedacht dat ik vandaag, opnieuw een vrijdagavond, weer moest babysitten. Een hele dag en avond verheugde ik me al op haar stem en ik was benieuwd wat ze zou zingen. Eindelijk was het dan zover, en kwam Maureen als laatste met het nummer Release me van Agnes. Gelukkig werden mijn verwachtingen volledig ingelost!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!