zondag 17 april 2011

Een prinsessenleven


Gisteren heb ik de film Tangled (oftewel Rapunzel) uitgekeken en 'k denk dat het een nieuwe favoriet wordt! Het verhaalt lijkt een beetje op dat van Doornroosje, alleen weet Rapunzel wel dat zij de prinses is en is haar redder in nood geen prins maar een gewone dief.
Het is echt een mooie film, met de nodige grappige momenten en af en toe is er zelfs tijd voor romantiek. Ik denk dat zelfs manvolk hem leuk zou vinden, als ze zich openlaten voor romantisch gezwets en het niet meteen afschieten als ware het de duivel zelf.

Ach, was er maar een prins op het witte paard die mij meenam op avontuur en die mij beschermde voor m'n (voorlopig onbestaande) evil 'moeder'. Ach, was er maar een jongen die mij vastnam met zijn sexy, brede armen en mij beschermt tegen al het onheil dat ons ongetwijfeld tegemoet komt, om dan later happily ever after te leven. Ja, daarmee kan ik wel leven!



1 opmerking:

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!