zaterdag 12 maart 2011

Dankzij het lekkere weertje had ik afgelopen week even een echt vakantiegevoel. Helaas is dat vakantiegevoel voorbijgevlogen, want de vakantie vloog abnormaal snel voorbij. Ondertussen is het alweer de voorlaatste dag en heb ik eigenlijk nog best wel veel werk tegen volgende week. Mijn lessen tegen maandag en dinsdag zijn af, maar dan heb je donderdag en vrijdag nog natuurlijk... Maar goed, even leukere dingen!

Gisterenavond was het tijd voor een etentje, waarbij we ein-de-lijk werden voorgesteld aan het lief van een vriendin. Mind you, ze zijn al bijna 4,5 maanden samen en nu zien we hem pas... We vroegen ons al bijna af wat hij/zij te verbergen had, maar uiteindelijk bleek het goed mee te vallen! Hij lacht, hij durft te praten, hij zegt (soms) iets grappigs en hij ziet er niet slecht uit. Da's een blijver!

Vanavond is het alweer feest, dit keer op een bal in het verre Roeselare (met dank aan mijn chauffeur!). Muzikanten van dienst zijn Juliet's Dark Project en Duo Absynthe, dus dat belooft weer een avond vol goeie muziek (en hopelijk even goeie dansen) te worden. Yes!

Mijn serieverslaving begint ook weer te spuigaten uit te lopen, maar 'k merkte net dat ik nog maar twee afleveringen van Private Practice kan bekijken voor ik ook daarop moet wachten. Het leven kan hard zijn! Gelukkig is er blijkbaar nog een Grey's Anatomy die op mij wacht!

1 opmerking:

  1. Duo Absynthe <3 !
    Veel goed dansende mannen waren er jammer genoeg niet, maar ik vond het fijn! =D

    BeantwoordenVerwijderen

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!