woensdag 23 februari 2011

Zomers

Nadat ik bijna vermoord werd door een bevroren brood dat uit de diepvries viel (terwijl de diepvries dicht was - of verondersteld was te zijn), besloot ik dat het tijd werd voor wat positivisme: de zomer.
De lente is al bijna in het land, hoewel je dat niet merkt met de huidige vriestemperaturen, maar 's ochtends zijn al vogels te horen (massa's vogels) en die zorgen ervoor dat ik - zolang mijn ogen dichtblijven en mijn warme donsdeken alles bedekt - me in de lente waan.

Hier een aantal liedjes die je het beste beluistert met je ramen dak open (of dak eraf) terwijl je langs een prachtlandschap rijdt in de auto, met de zon die hoog aan de hemel staat, een frisse wind zodat het niet te warm wordt, je haren in de wind en een grote zonnebril op je neus. Zulke liedjes dus.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!