zaterdag 12 februari 2011

De eerste week lesgeven is achter de rug. Amaaikes! De school waarop ik sta begeleidt de stagiairs supergeweldigfantastisch goed en lesgeven kan ook leuk zijn! Behalve dan in die ene klas die ik die ene les niet stil kreeg. Maar buiten dat: geweldig!

Helaas heb ik geen buitengewone avonturen meegemaakt... Het enige was misschien dat eerstes echt nog bezorgd zijn om hun punten ("Gaat het een moeilijke toets zijn, mevrouw?") en dat de derdes ook nog doodstil kunnen zijn in de les (op twee meisjes vooraan na). Het is verrassend.

Tot slot, omdat mijn week helemaal niet enkel en alleen op lesgeven draaide (zie ook vorige blog), ben ik gisteren nog naar de pannenkoekenavond van Vredeseilanden geweest. Het waren lekkere pannenkoeken en het was een leuke avond (met een leuk kaartje op de koop toe). De ideale afsluiter van een werkweek, het ideale begin van een werkweekend.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!