maandag 24 januari 2011

Morgen is het zover: de grote finale. Die finale draagt de naam "Wiskunde Vakstudie 5" en gaat zoals eerder vermeld over alle mogelijke soorten functies en complexe getallen. Tussen oktober en december was die inhoud voor mij zo goed als Chinees, maar dankzij veel verspilde dagen (dagen waarop het niet vooruitging) en vooral dankzij een hele lieve vriendin die mij (en zo ongeveer al de rest van VS5) bij elke moeilijke oefening uitleg verschafte is die inhoud vandaag eerder Frans dan Chinees, wat toch al in de buurt van verstaanbaarheid komt. Yes!

Cartoon met onderschrift The beauty of this is that it's only of theoretical importance, and there is no way it can be of any practical use whatsoever.

Morgennamiddag, na de Grote Beproeving, wordt de eerste halve dag van mijn 5,5 dagen durende vakantie meteen goed ingezet! Op visite bij een stageplaats (stiekem voor vriendin, maar aangezien ik nog niets gehoord heb, kan ik meteen ook even langsgaan) en daarna genieten van de 20% verjaardagskorting in 't Paleis (een dag voor de stockverkoop, trouwens). En daarna rustig uitbollen op de babysit. Yes!

Om af te ronden en op te vrolijken: Kurt die in Glee danst op Single ladies van Beyoncé. En nee, na 53" komt er niets meer interessants.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!