dinsdag 25 januari 2011

En cut!

Het zit erop.

Eindelijk kan ik genieten van de volle vijfenhalf dagen vakantie die ik heb tussen het stresserende eerste semester vol met taken en deadlines en het stresserende tweede semester, vol met vervelende tieners die de wiskunde gewoonweg niet willen snappen. Dat laatste is natuurlijk heel pessimistisch ingeschat van mezelf, maar met wiskunde krijg je dat soort reacties gewoon vaak. Ik ga dan ook Nederlands verder studeren volgend jaar ^-^

Tot slot de vakantieplannen van morgen: helemaal bekomen van de examens met een verwenuurtje bij de kapper (me loves hoofdmassages), lunchen op een terrasje gezellig in de zon (haha - me wishes) en dan nog wat shoppen (eens een vrouw, altijd een vrouw).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!