dinsdag 11 januari 2011

Blokblog #5

Met het eerste examen voor de deur (met name morgen om 11u), leek een update me wel gepast. Gisteren heb ik me uiteindelijk, zoals gezegd, beziggehouden met RZL en wiskunde. Dankzij mijn reddende engel zijn alle oefeningen van H9 gemaakt en gesnapt! Gisterenavond was ik dus heel blij (ondanks het feit dat Linda opnieuw quizt, zonder bril maar met verrekijker).

Vandaag is het leren voor het examen van morgen en ik moet zeggen, geen idee of het wat wordt. Het vak is Praktijk 2 en heeft (in tegenstelling tot de naam) niets te maken met stage, maar alles met het 'onderwijslandschap in Vlaanderen'. Behoorlijk saai dus. Het probleem is dat ik het gevoel heb alles al te weten, maar met een multiple choice-examen weet je nooit. Dat de helft van de punten al zijn verdiend of verloren, helpt de zaak natuurlijk ook niet vooruit. En als je weet dat dan de helft van de nog te verdienen punten voor het mondelinge gedeelte zijn, over de eerste 10 punten en de themadag, is het helemaal een verloren zaak. Zeker omdat het enige dat echt te leren is, open boek is...

Blokplan: PR2 en daarna alles in functie van het te komen examen. Geen plaats voor creativiteit!
Bloklied: Don't stop me now - Queen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!