woensdag 5 januari 2011

Blokblog #3

Halverwege de tweede week van de blok vond ik dat het nog eens tijd werd voor een update. Wiskunde heb ik aan de kant geschoven, ik verloor er te veel (kostbare) tijd mee. Als je iets niet kan, kan je het gewoon niet. Punt. Maar toch moet & zal ik die 10 halen. Of de D van gedelibereerd, even goed.

Na die depressie over wiskunde, dacht ik dat het tijd werd voor iets simpels: sociologie. Zo geschiedde (na de eerste koopjesdag maandag en een lome dag wegens slaaptekort gisteren) en begon ik aan sociologie. Ik moet zeggen dat het me veel beter ligt en het dus veel vlotter gaat. Voor (over)morgen staat - eindelijk - Nederlands gepland, iets wat ik ook best graag doe maar waarover iedereen altijd strest. Aangezien er dit jaar geen grammatica bij zit, moet ik misschien ook maar beginnen stressen.

Blokplan: sociologie (H5 en misschien nog H6 vandaag - van de 8 + kerncijfers)
Bloklied: Supermassive Black Hole - Muse (Black holes & revelations)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!