zondag 19 december 2010

So far was dit al een fijn weekend na een weekje van stress (taaltest!) en frustraties (bij diezelfde taaltest). Vrijdagavond zette ik mijn eerste stappen in Deurne en dat tussen de auto en de zaal waar het Boombal plaatsvond! Muzikanten van dienst waren Variomatic & Guests (in de vorm van Klaas van Yevgueni & Jorunn Bauweraerts van Laïs) gevolgd door Double-D & Guest (Anouk van Broes op viool). Het werd een waar feestje, met als afsluiter een sneeuwstormpje op de E17.

Gisterenavond was het minder rock-'n-roll, maar nog altijd fijn. Ik mocht namelijk nog eens gaan babysitten en de kindjes waren nog nooit zo blij om mij te zien. Wat een egoboost! Ik deed een poging om naar King Kong te kijken, maar na de tweede of derde reclame vond ik dat het toch lichtjes eng begon te worden en ben ik overgeschakeld naar opgenomen afleveringen van Grey's Anatomy om af te sluiten met live-beelden van Music for Life (en net niet in slaap te vallen in de toch wel comfortabele zetel). Yes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!