woensdag 22 december 2010

#dasm

Ik kan het niet geloven. Het heeft nochtans al een paar uur gehad om te bezinken (ik loop een beetje achter), maar ik kan het nog steeds niet geloven! Topfavoriet! Eruit! Door een vraag waarmee zelfs ik, die helemaal niets van politiek weet, gewonnen zou hebben. Wat voor antwoord was dat nu ook, Magda Aelvoet. Ze doet me meer denken aan een personage uit Harry Potter dan aan een politica, maar dat ligt waarschijnlijk aan mij.
En 't is gek dat ik er zo mee in zit, omdat het 'toch maar een spel is' en ik die jongen niet eens echt ken. Hoewel ik hem ooit, in een ver verleden (na zijn vorige doorgang) eens heb gezien in Gent. Hij was nu eenmaal topfavoriet, een man van 't volk, maar blijkbaar niet de slimste mens ter wereld. Helaas!
Ook weer typisch dat het gebeurt net op de dag dat ik besluit eens vroeg in mijn bed te kruipen, vol overtuiging dat hij er morgen zeker nog in zal zitten. Niet dus. Ongelooflijk. Het is een ware ontgoocheling.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!