woensdag 10 november 2010

De week is amper begonnen en alweer heb ik nood aan een weekend. Maandag was een saaie dag, die begon met een les sociologie, een paar uur later gevolgd door een inhaalles taalbeschouwing. Gelukkig kon ik de hele dag uitkijken naar een bijpraatetentje (met de Flairbon!) met vriendin die nu een lief blijkt te hebben! En het mag wereldkundig gemaakt worden - zeg ik er even bij.
Hoe ze elkaar ontmoetten? Een halloweenfeestje georganiseerd door vriendin, waar zij er, als heks, een vampier opdeed. Zo geschiedde, en nu zijn de twee dus een koppel. Daar mag best applaus voor zijn!

Dinsdag zag er al wat leuker uit, met twee workshops en een debat in Brussel, tot ik maandag mail kreeg dat het debat door 'onverwachte omstandigheden onbepaald was uitgesteld'. Een beetje jammer, aangezien het voor onze bachelorproef was en er nog geen nieuwe datum lijkt vast te liggen. Vandaar de 'onbepaald', natuurlijk. De workshops waren best interessant (wat doet een klastitularis?, gegeven door een oud-leerkracht van mij! en sociale-emotionele problemen, wat interessanter werd naar het einde toe) en ook wel tof, want maar 'les' van 9u tot 16u30 (in plaats van de gebruikelijke 8u30 - 17u30 dus)!

Vandaag, woensdag, was een dag die vooral in het teken stond van wiskunde. Inhaalles wiskunde (leve de inhaallessen!), bespreking project wiskunde en uittestnamiddag op mijn broer en zijn vriendjes van wiskunde. Die laatste verliep gelukkig vlot en dat project komt dus wel helemaal in orde. Dan nog op infomoment geweest voor een deel van de stage (huiswerkklas) en dat komt ook wel volledig in orde denk ik. Yay!

Gelukkig ziet de rest van de week er iets rustiger uit... Morgen een werken-voor-schooldag met zumba om af te sluiten in pijn, vrijdag wat winkelen, wat les en wat babysitten en zaterdag de cd-voorstelling (nog maar eens) van Triple-X (voorprogramma: Bogus!).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!