zaterdag 6 november 2010

boeiend

Na een boeiende week (schoolwerk, Country Side, Boekenbeurs, wiskundedepressie, groepswerk en ander groepswerk) ga ik nu een boeiend weekend tegemoet (logeren bij nicht & neef!). Hopelijk wordt me deze zonde (een heel weekend dat ik niet zal kunnen werken voor school!) (nu ja, 'heel' is relatief gezien natuurlijk) snel vergeven.

Even boeiend was de film die ik gisterenavond ben gaan kijken, namelijk "Zot van A". Hij was mooi. En grappig. En ontroerend. En vooral leuk! Een echte aanrader, zelfs voor de mannen (waarvan er gisteren vrij veel in de zaal zaten).


2 opmerkingen:

  1. Moh, ben je naar Countryside geweest! Mijn mama staat daar, heb je haar gezien?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk dat'k weet wie je bent zeg :D
    Ehm, 't zou kunnen, d'r kwam mij al een kraampje zo bekend voor van naam en 'k was nog aan 't kijken of ik jou niet zag, maar helaas...

    BeantwoordenVerwijderen

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!