maandag 11 oktober 2010

vreugdekreet

Kijk eens aan. Net was ik aan het lezen waarover mijn laatste post ging en ik check even of de spin er nog steeds hangt, maar ze is (eindelijk) weg. Na maanden gestalk heeft ze waarschijnlijk beseft dat het nooit grote liefde zal zijn tussen ons.

Gisteren met een vriendin naar Walibi geweest (ze had gratis tickets) en het was super! Vroeg opstaan (6u42), vroeg de trein nemen (7u57), vroeg aankomen (9u45) en terug thuiskomen (20u30). Maar 't was het allemaal wel waard. We begonnen onze dag met een ritje helemaal vooraan in de Weerwolf, om wakker te worden zeg maar. Daarna deden we de rest van het park op twee uur, zonder ergens langer dan een ritje te moeten aanschuiven. In de namiddag besloten we het park nog eens te doen (en de weerwolf nog driemaal), maar helaas was het dan wel langer aanschuiven. Who cares, met de zon op je gezicht!
Vandaag werd ik wel wakker met gigantische keelpijn (van al het roepen) en was ik vanmiddag na mijn middagdutje nog moeƫr dan ervoor. Volgens vriendin doet een middagdutje heel veel deugd, maar je moet dan natuurlijk wel eerst uit je bed geraken natuurlijk.

Bon, we gaan geld verdienen (yay, babysit!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!