woensdag 22 september 2010

de horror

Vandaag had ik, naast de laatste infosessie (hoera!), mijn jaarlijkse tandartsafspraak. Technisch gezien is het een orthodontieafspraak, maar da's allemaal een pot nat. Ik had dus die afspraak. Eerst al een halfuur mogen wachten (maar dan gezien dat er in mijn agenda 14u10 stond en in de ziekenhuisagenda blijkbaar 14u40) (ja, ziekenhuis! Mama ging voor kwaliteit (kuch) en besloot naar het UZ te gaan...) en dan mocht ik plaatsnemen op die stoel.
Eenmaal de mond wijd genoeg open was en ik geen zinnig woord meer kon uitbrengen, begon de angst. De wijsheidstanden. Zijn ze er helemaal door? Staan ze (een beetje) juist? Het verdict: de tandartsassistente raadde aan om ze te laten trekken. Boehoe. Helaas heb ik dit schooljaar geen tijd meer en is het meteen voor volgende zomer...

Maar goed, nu ga ik dit even deleten uit m'n hoofd, zodat ik er niet elk vrij moment aan denk. Misschien moet ik maar eens gebruik beginnen maken van die wijsheid!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!