vrijdag 22 november 2013

Wishlist: home deco

In de veronderstelling dat ik over een (dik) jaar het huis uit ben - hoe optimistisch/onrealistisch dat ook mag zijn - denk ik al eens na over hoe ik mijn huis later wil inrichten en wat er zeker niet mag ontbreken. De hamvraag is natuurlijk welke stijl ik zou toepassen, vooropgesteld dat het toekomstige lief of mijn toekomstige verzameling katten geen protesten opwerpen. Hier thuis is het gezellig in een rustieke, country stijl en dat is leuk en mooi en zo. Maar vorig jaar op kot waren mijn muren blauw en dat vond ik zelfs nog leuker! De invloed van ABM en al hun house tours kan er natuurlijk voor iets tussenzitten, maar voorlopig ga ik voor kleurrijke huizen met witte accenten - of omgekeerd. Kleurrijk Scandinavisch, quoi. En daar mogen de volgende zaken uiteraard niet in ontbreken.


Deze fantastische stoel (gespot in Nantes). Check trouwens ook deze beauty!


Iets realistischer: deze zalige stoel (die bovendien nog goed zit ook, getest op Country Side). Ze hebben hem ook in het roze en die moet ik natuurlijk ook hebben.


Deze prachtexemplaren komen uit een winkel in Lissabon, Tales in Details. Toen we daar passeerden, hadden ze er ook, maar net iets te duur en te groot om zomaar mee te nemen. Nu ik er zo over nadenk, misschien moet ik maar eens informeren of ik die kan bestellen. 
Deze winkel is overigens zeer aan te raden als je babycadeautjes zoekt, of gewoon zomaar. Ik bedenk net dat 'k hem niet bij m'n hotspots gezet heb. 


Voorlopig blijft het toch maar bij dromen, dus kan ik meteen de frigo (koelkast) van m'n dromen erbij gooien. Hoewel ik geen nee zeg tegen zo'n exemplaar.
(source)


En natuurlijk mogen planten niet ontbreken! Om te beginnen misschien een paar cactussen (cacti), dat gaat niet zo makkelijk dood en ziet er alvast cool uit. En mocht ik in Amerika belanden, kan een palmboom natuurlijk niet ontbreken in mijn tuin. I have a thing for palm trees, weet je wel.
(source en ook leuk)

3 opmerkingen:

  1. Ja hoor, die dingen wil ik ook wel in mijn huis :) Super leuke post!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n Smeg- koelkast zou ik ook wel willen! Maar helaas is dat vooral mooi design en helemaal niet gebruiksvriendelijk... (heb ik van horen zeggen)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De kans dat ik er ooit een zal kunnen (willen) betalen, lijkt me toch niet zo groot ;-) Maar wel jammer!

      Verwijderen

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!