zondag 13 januari 2013

Blokblog #3

Morgen is het de dag van mijn tweede examen, wat wil zeggen dat het daarna even alle hens aan dek wordt. Slechts drie dagen om een examen voor te bereiden (te herhalen) is zeeën van tijd in vergelijking met vorig jaar, maar dit jaar net iets minder. Maar het komt wel goed.

Even iets anders: ben ik de enige student die tijdens de blok om onverklaarbare redenen de slappe lach krijgt? Normaal gebeurt dat thuis aan tafel, meestal wel enigszins uitgelokt door een of ander familielid, maar vorige week gebeurde het tijdens de notenleer. Toen ik opeens een bepaalde notencombinatie grappig vond, qua ritme dan. Dat kan niet gezond zijn. Toch?
(Voor degene die het zich afvragen: ja, anders heb ik ook af en toe last van de slappe lach. Maar nooit zonder reden.)

Blijven gaan met die banaan, medestudenten!

6 opmerkingen:

  1. Hahahaha lijkt me een hilarische situatie! Die slappe lach verhalen ken ik hoor, maak ik ook af en toe mee (en natuurlijk in pieken tijdens de blok- en examenperiodes!) Succes ermee :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk dat de notenleerleerkracht het net iets minder hilarisch vond ^^ Maar blij dat 'k niet de enige ben!

      Verwijderen
  2. nee gij, ik en mijn zus hadden dat vroeger CONSTANT tijdens de examens :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb een ander probleem. Ik zit om de haverklap met de onnozelste kinderliedjes in mijn hoofd. Probeer je maar eens te concentreren als je met 'ik ben verliefd op leonardo, leonardo dicaprio, pak me vast...' in je hoofd zit.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als hij dan ook effectief met jou wil dansen, zie ik het probleem niet...

      Verwijderen

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!