donderdag 1 november 2012

Luilekkerdag

Vandaag is de eerste dag in tijden die ik nog eens helemaal achter mijn laptop heb doorgebracht, met het oog op het afwerken van zoveel mogelijk papers. Een luilekkerdag, in mijn luilekkerbroek en met goeie muziek erbij. Zulke dagen mogen er wel meer zijn, want ik vind het wel een leuk gevoel, zo'n hele dag werken. Hopelijk zijn de komende dagen even productief!

Tenzij je natuurlijk meedoet aan NaNoWriMo (zoals Verbeelding), dan was vandaag allesbehalve een luilekkerdag. Al een geluk dat ik wijselijk heb besloten er niet aan mee te doen!

Waar ik wel aan ga meedoen, als ik een moodboard in mekaar kan steken, is Tess' Secret Santa. Bloggers aller lande: voel u aangesproken en doe mee!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!